Tallinna Laste Turvakeskuse väärtused ja põhimõtted

Meie põhimõtted:

  • Turvakeskus rakendab eeskujulikku terviklikku kvaliteedijuhtimist. Laiemas kogukonnas edendab Turvakeskus positiivseid hoiakuid, seab kahtluse alla madalad ootused, loob parimaid tööpraktikaid, kasutab olemasolevaid ressursse veelgi efektiivsemalt ja on innovaatiline. 

  • Turvakeskus juhib ja haldab oma personali ja tegevust süsteemselt, lähtuvalt tegevuse eesmärkidest.

  • Turvakeskus on pühendunud teenuse kasutajate õiguste kaitsmisele ja toetamisele, mis puudutab võrdseid võimalusi, õiglast kohtlemist, valikuvabadust, enesemääratlemist ning kaasamist. Turvakeskus tagab oma teenustes nende kasutajate mittediskrimineeriva ning positiivse suhtumise ja ennetab füüsilise, vaimse ning majandusliku ärakasutamise.

  • Turvakeskuse töö aluseks on asutuse põhiväärtused ning sotsiaalalatöötaja eetika koodeks.

  • Turvakeskus edendab teenuse kasutaja osavõtlikkust ja kaasatust asutuse kõikidel tasanditel.

  • Turvakeskuse eesmärgiks on pakkuda parimat väärtust teenuse kasutajate ja rahastajate jaoks.

  • Turvakeskus käitub turuvajaduste hindamisel, ressursside efektiivsel kasutamisel, teenuste arendamisel ja parendamisel ennetavalt. 

STRATEEGILISED EESMÄRGID:

Tulenevalt asutuse missioonist, visioonist ja põhiväärtustest on asutuse üldiseks eesmärgiks tagada laste heaolu ja luua turvaline kasvukeskkond ning toetada ja soodustada lapse toimetulekut.

Iga aasta strateegilised eesmärgid kooskõlastatakse STA-ga. Eesmärkide püstitamisel lähtutakse eelneva perioodi tulemustest, teenuse kasutajate, huvipoolte ja töötajate tagasisidest, keskkonna vajadustest ning ootustest turvakeskusele. 

Asutuse töö kvaliteedi hoidmiseks on võtnud juhtkond eesmärgiks vastata ISO 9001:2015 kvaliteedijuhtimissüsteemi standardile. 

Kvaliteedijuhtimissüsteemi kasutuselevõtt on organisatsiooni strateegiline otsus, mis aitab parandab organisatsiooni üldist tulemlikkust ja loob kindla aluse jätkusuutlikule arengule. 

TLTK tegevuse määratletud huvipooled

Asutus peab välja selgitama, kes on olulised osapooled (huvipooled), kes mõjutavad või võivad mõjutada organisatsiooni võimet pakkuda järjepidevalt teenuse kasutajate ja seadusandlike nõuetega vastavaid tooteid ja teenuseid. Samuti tuleb mõista, millised on nende osapoolte nõudmised, mis on seotud kvaliteedijuhtimisega. Organisatsioon peab regulaarselt jälgima ja hindama nendega seotud teavet.

Andmekaitse

Tallinna Laste Turvakeskus juhindub isikuandmete töötlemisel kehtivatest isikuandmete töötlemist reguleerivatest õigusnormidest ja Tallinna linna andmekaitsetingimustest https://www.tallinn.ee/est/Andmekaitsetingimused  

Töötleme teenusesaajate isikuandmeid järgmiselt:

Andmed, mida töötleme, on kirjeldatud Tallinna andmetöötluse registris (otsingus tuleb vastutava töötleja lahtrisse sisestada Tallinna Sotsiaal- ja Tervishoiuamet/Hallatavad asutused/Tallinna Laste Turvakeskus).  

Asutuse andmekaitsespetsialisti ülesandeid täidab Tallinna Linnakantselei linnasekretäri büroo andmekaitsespetsialist. Linna andmekaitsespetsialistiga saab võtta ühendust e-posti aadressil andmekaitse@tallinnlv.ee  

Asutuse andmekaitse kontaktisik on Erika Pütsepp, kelle ülesandeks on koordineerida asutuse andmekaitse küsimuste lahendamist, ühendust saab võtta e-posti aadressil erika.pytsepp@lasteturva.ee 

Roheline kontor

Tallinna Laste Turvakeskus on võtnud eesmärgiks olla keskkonnateadlik asutus ning vähendada enda tegevusest tulenevat keskkonnakahju. 
 
 Rakendades järgnevaid tegevusi: 

Oleme võtnud eeskuju Eesti Keskkonnajuhtimise Assotsiatsiooni poolt koostatud materjalidest ning Rohelise Kontori käsiraamatust. 


2024 aasta jaanuaris läbis Tallinna Laste Turvakeskuse Nõmme tee keskuse kontor Rohelise kontori auditi 

Kliki lingil, et saada teada, mis on selle märgise lugu: 

Scroll to Top